Важна Информация

Проверявайте пратката при получаване! В момента на предаването на пратката имате възможност и право да прегледате съдържанието и опаковката на пратката. Прегледайте опаковката на пратката в присъствието на куриера -още преди плащане- и се уверете, че получавате това, което е поръчано в цялостен, неповреден вид. Ако след отварянето на пратката забележиш, че продуктът не е в перфектно състояние и има следи от удари, драскотини, мокър е  или друг вид естетически нередности можеш да се откажеш от поръчката и да не приемеш пакета. В този случай не заплащаш поръчката си на куриера.

При приемане на повредена пратка от купувача без забележки, всички претенции поради загуба или механично повреждане губят валидност. Ако не бъде изготвен протокол за щети/ констативен протокол в присъствието на куриера при получаването на пакета, се губи възможността за подаване на оплакване за установени щети при доставката.

В случай че сервизът   открие механична/физичека повреда и установи, че повредата е причинена от външно влияние, вирус, нелегален софтуер или от неправилна употреба на устройството, гаранцията автоматично се отхвърля и продуктът се връща на клиента без поправка.

Гаранцията се признава само срещу валидна гаранционна карта.

Гаранционният срок спира да тече за времето, през което продукта е приет за поправка.  Разходите за куриер на гаранционни продукти се поемата от ZALAPTOPI.bg

Гаранцията не обхваща щети, причинени на продукта в резултат на:

  • Повреди, причинени от неправилно транспортиране, механични повреди (падане, удар и т.н.), повреди в следствие на кабелни прекъсвания, токови удари или природни бедствия (напр.светкавици, схвръхнапрежение).
  • Повреди, причинени от неправилна употреба, неспазване на инструкциите в наръчника за употреба.
  • Неправилно съхранение,  употреба  не по предназначение и дефект в следствие на естественото износване на продукта.
  • Повреда на продукта, причинена от неправилно инсталирани и нелицензирани софтуери или вируси.
  • Неправилно пускане в експлоатация на продукта (освен ако то е извършено от търговеца или негов служител или ако то е   резултат от грешно описание в наръчника към продукта.)

Нови Продукти

  • Зарядни устройства за лаптопи – 6 месеца
  • Батерии за лаптопи – 1 година
  • Оперативна памет за лаптопи – 3 години
  • Хард дискове за лаптопи – 2 години
  • SSD-та за лаптопи – 3 или 5 години
  • Матрици за лаптопи – 6 месеца

Продукти Втора Употреба

Към момента не предлагаме продукти втора употреба.

 ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ

  1. Опаковайте добре продукта – по възможност в кутията, с която е получен.
  2. Изберете поръчката, за която искате да върнете продукт.
  3. Кликнете “Генерирайте товарителница” – когато това е приложимо.
  4. В противен случай посетете офис на куриер и използвайте следните данни за връщане:
    Офис ЕКОНТ – Стрелбище – гр. София  ул. „Кестенова гора“ №21 – Марк Системс EOOД – 0895 516 402.
  5. Отново в своя профил на съответна поръчка кликнете на бутона за Връщане на продукт и попълнете формата за връщане на продукт. Попълнете номер на товарителницата и детайлите за продукта.
  6. Може да приложите и снимки на продукта.
  7. Ще се свържем с Вас след получаване на пратката.